reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Zorád

Lukáš Zorád

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Od roku 2011 pracuje pre OZ Človek v Ohrození ako terénny pracovník na rozvojových projektoch vo Východnej Afrike. Zoznam autorových rubrík:  Zo života na rovníkuAfrika bez mýtovna cestáchFilmPrírodapoviedkyškolstvoSpoločnosťSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ako sa vyhnúť psychológovi

Lukáš Zorád

Ako sa vyhnúť psychológovi

Sadli sme ku brehu Dunaja a len tak sme sa rozprávali o živote. Mimo iného mi vyrozprávala aj jej príhodu z detstva. V jedenástich rokoch bola znásilnená spolu s jej mamou.

  • 4. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 802x
  • 8
,,Homo sum, humani nihil a me alienum puto“ Terentio

Lukáš Zorád

,,Homo sum, humani nihil a me alienum puto“ Terentio

Som človek a nič ľudského mi nie je cudzie. S takýmto úvodným citátom by som najradšej chodil v týchto tropických horúčavách na skúšky. Viete si to predstaviť? Prísť na skúšku bosý, iba v trenírkach s lopúchom na ovievanie a dvojlitrovou fľašou minerálky. No a čo? Keď mám vedomosti prečo nie? Škoda, že máme taký hlúpy bontón, a že my sme takí hlúpi a dodržujeme ho. Keď niekto vie, tak vie aj nahý. ,,Vive la guerre éternelle“ , nech žije večná vojna! No a k tým vedomostiam som sa chcel pôvodne dostať. Čo tak si dať krátky rýchlo kurz komickej latinčiny .

  • 31. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 482x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu